3/3-12

Då va det lördag, ska kanske dra ut idag vem vet. 
Men nu är jag inne på datorn det är så att mamma sa att jag skulle säga allt jag önska mig, så skulle hon fixa en lista på det. Leter efter såna här mini PC till  mig dör för dom ! Så himla urgulliga. 
Igår så va jag i Väsby,Stockholm,Östertälje  & västergård. Fett rolig dag igår alltså, lämnade min kusin till Väsby. Sedan så åkte jag tåg hem, mamma satt visst på tåget som jag kom på när vi gick av tåget i Östertälje. Jag fastna nästan i tåget mot Märsta haha fett roligt tyckte jag iallafall. Sen så tog jag bussen mot Västergård till min andra kusin och fira hennes födelsedag. Vi åt vitlöksdipp med Kebabchips masalah va gott det va ! 

Lista på det jag önskar mig kommer ni att få lite sooner :D
Ha en awsome lördag idag och missa inte mello ba ! 

// Marie


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback