Svar på frågestund !

Varit i IKEA och köpt några schyssta prylar. Men nu har jag tagit fram godiskålen sitter framför datorn och tänkte svara på frågerna från frågestunden ! :) 

Fråga fråg Sofie : Varför är du så söt ?

Svar : Haha naaw, söt vetja inte men från mina föräldrar antagligen från mina föräldrar ! Tack söta Sofie ! :)♥

Fråga från Lina :
1. Dansar du ?
2. Sjunger du ?
3. Favoritkändisar ?
4. Kollar du på BB ?
5. Vilka bloggar följer du ?
6. Civilstånd ?
7. Vilka bloggar följer du ? :)♥

Svar : 1. Ja
2. Ja
3. Rihanna,Beyoncé,Nicki Minaj,Justin Bieber,Selena Gomez, Chris Brown.
4. Jadu ! Jag följde BB sedan starten ( Big Brother ) 
5. Keela,Kissie,Kenza,Paow m.m
6. Singel
7. Haha samma fråga igen ! Det betyder samma svar igen du ! :) Tack för frågorna ! :)♥

Fråga från Anastasia:
Vem gjorde din design ? 

Svar: Den vet jag inte vem som gjorde tog den från en  hemsida som heter www.bloggdesign.nu/ :)♥ Men om du undrar min förra så va det min kompis Anna :) 

Fråga från Anonym : 
Är du kär i någon ?

Svar : Faktist inte ! :) 

Fråga från - : Är du oskuld ?

Svar : Jag är 12 *host* 13  ? 

Fråga från BB-fan :  Din blogg är sjukt grym, älskar den och du är ju otroligt vacker ! Kollar du på BB ?
// Anna

Svar : Aww, tack du slår säkert också i skönheten ! Och ja jag ölskar Big Brother ! :D ♥

Fråga från Marina : Har du rökt någongång ?
Hur gammal är du ?
Gillar du godis ?

Svar : Nej det har jag inte och vill heller aldrig göra det !
Jag är 12 fyller 13 om 1 månad drygt.
Pfft, om jag gillar sitter och käkar godis nu ! :) ♥ Tack för frågorna !

Fråga från JoannaHur länge har du varit belieber? :)

Svar : Så länge jag minns ! Älskar Justin! ♥ ( Klicka på Joannas namn så kommer du till hennes blogg :) Joanna )

Det va alla frågor snipp snapp slut så va frågestunden slut ! :D ♥ Tack för frågorna ! :)

- Marie


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback