Say what ever you want to me. But if you talk about my family or freinds, you are going down bitch !

Hej!

Jag erkänner att min uppdatering suger men har lite typ fullt med prov och nationella prover,träning, & så ska jag ha uppvisning så har fullt upp !
Men nu tänkte jag att ni skulle få lära känna mig ! :) 

Du heter ? : Marie Gaye
Hur gammal är du ? : 12 
När fyller du år ? : 28 Mars, alltså blir 13 nästa månad !
Vart bor du ? : Södertälje,Stockholm ( ligger utanför Stockholm ) 
Vilken stad är du uppväxt i ? : Rinkeby,Stockholm .
Fullständiga namn ? : Marie Maddelene Gaye :) 
Bästis namn ? : Paril ( Papí ) Khadjadorian , Lene & Marian.
Favorit :
Favoritdricka ? : FANTA EXOTIK ! :) 
Maträtt: Lassange
Favoritkändis : Megan Fox, Jelena.
Favoritartist : Justin Bieber
Favoritband: 1D ( One Direction ) 
Favoritland: Italien

Smink,kosmetik & sånt :
Använder du mascara ? : Ja! Men inte varje dag.
Använder du ögonskugga ? : Ja men typ inte ofta men har det nu :D
Använder du puder ? : Nej
Använder du brunkräm ? : Tror inte det behövs heller..
Använder du eyeliner : Ja oftast.
Använder du rouge ? : Nej 
Använder du läppstift ? : Nej
Använder du läppglans ? : Ja varje dag  !
Använder du kajalpenna ? : Ibland typ nån gång i månaden 
Använder du läpppenna? : Aldrig användt
Har du färgat håret någon gång  ? : Nej ! Men skulle vilja kanske nån dag
Har du slingat ? : Nej
Plattar du håret varje dag ? : Nej nån gång i veckan
Använder du löshår ? : Ja det gör jag ! Typ hela tiden ! 
Isåfall använder du clipp-on ?: Nej jag använder löshår man flätar med eller syr :) 
Färg har du på ditt löshår ? : Nr.2 


// Marie


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback