Morning Routine .

Har kollat på en massa '' Morning Routine '' klipps. Och tja, nu ska ni få reda på hur det är med mig !

1. Jag vaknar tar upp mina kläder till badrummet. 

2. Tvättar mitt ansikte med ansiktsvatten, sköljer det sedan. 

3. När jag har torkat mitt ansikte klart så applicerar jag min Yves Rocher Shea Coco hudkräm på ansiktet. 

4. Sedan så sminkar jag mig.

5. Klär på mig mina kläder

6. Sprayar paryfym sätter på mig mina smycken 

7. Går ner plattar eller lockar mitt hår . Annars sätter jag bara upp det i en bulle eller tofs. 

8. Äter frukost 

9. Borstar tänderna 

10. Checkar Facebook. 

11. Kollar på TV.

12. Klär på mig ytterkläder packar ner mina skolagrejer & går till skolbussen !

Där fick ni reda på min Morning Routine // Marie

Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Jösses vad du hinner med på morgonen. Jag går upp en kvart innan jag ska gå till jobbet :P

2012-02-15 @ 20:47:31
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback