Monday Morning !

Tjenixen nu ska ni få veta hur planerna blir för mig på morgonen imorgon.

Jag ska vakna runt 5.45 jag börjar 8.15 jag vet att det är ganska tidigt men jag ska locka mitt hår och sånt. 
Destutom tror jag att jag inte kommer gå ur sängen förens 6.00 .
Så när jag har vaknat så ska jag till badrummet tvätta ansiktet & sånt. Sen så ska jag platta mitt hår. Efter det ska jag klä på mig. Det blir nog leggings,linne & en kofta. Sen så ska jag sätta på TV:en och kolla på '' Vakna med The Voice '' . Medans sätter jag på datorn och kollar mina händelser på Facebook sen kolla kommentarer på bloggen. 

Efter datorn så fixar jag min frukost blir nog toast eller något. Sen så äter jag och kollar på TV en stund. 
Efter det så plattar jag mitt hår. Det ska va spikrakt ! Sedan så ska jag sminka mig. Sen kollar jag på TV en liten stund till , sen måste jag packa ner mina skolsaker och gå ta skolbussen med Felicia
Det är nog min morgon . 


Vill ni mejla in mig hur eran morgon ser ut ? Kontakta mig via mejl : [email protected]
Ni kan antagligen skicka ett vanligt mejl där ni skriver , eller skicka en video på er morgon .
Döp ämnet till '' Morning routine ''

Lycka till !

Men nu så ska jag tvätta av mig sminket fixa en inbakad fiskfläta & så sen kolla på TV tills jag somnar ! Sees 

Tuddles ! // Marie

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D



Du hittar bloppisen på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-02-13 @ 21:49:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback